torsdag 1 oktober 2009

Fjärilar i magen...

... jag har nämligen sökt DT-tjänst som kortmakare hos Brunsons.

Det är första gången jag söker till ett DT (till Pyssloteket blev jag ju tillfrågad) så det känns verkligen nervöst. Jag kan inte låta bli att tänka på om jag har skickat in rätt sorts kort, om jag har skrivit om mig själv så att de blir intresserade och om jag har något att komma med i den stora konkurensen över huvud taget?

Nåja, dessa kort sökte jag iallafall med (och ja, man får lägga ut dem på sin blogg efter det man skickat in ansökan):

Kort 1 - kriterier: Kort med stämplat och färglagt motiv.



Kort 2 - kriterier: Kort med en annorlunda vikning.





Kort 3 - kriterier: Kort utan stämplar.



Håll alla tummar, tassar och tår är ni snälla!

8 kommentarer:

  1. Jag kniper tummar o tår så jag knappt kan skriva. Puss på dig hjärtat.

    / Lina

    SvaraRadera
  2. Cicci/Trollmor1 oktober 2009 20:17

    Håller allt jag har att hålla! Kanonfina kort är det i vilket fall som helst!

    SvaraRadera
  3. Klart att jag håller tummar och tår för dig!
    Väldigt fina kort!

    SvaraRadera
  4. sådär då kan jag skriva nåt bra nu när de verkar funka igen :)
    Fina kort håller tassar o fenor :D

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna stenhårt gumman! Men jag menar hur kan de tacka nej till en stjärna ♥♥

    SvaraRadera
  6. de kommer du fixa gumman! Du e bäst. Puss o kram Lina o plutten

    SvaraRadera
  7. Jag instämmer helt och hållet med Henrietta.

    Visst är det väl den där våndan om det vart rätt eller så, men samtidigt är det egentligen inget att fundera på. :)

    Det är som sagt vackra kort som man - om man kikar - kan ana att det är du som knåpat ihop. Bara en sån sak liksom.

    Håller minst en tumme - håller den andra för Henrietta just idag. ;)

    SvaraRadera