söndag 18 oktober 2009

Ett kort!

Ett födelsedagskort till min mamma!

Insidan är gjort som ett hem med grön/vit-randiga tapeter och vita socklar. På andra sidan fönstret, som har "fönsterrutor" av en plastficka, sitter en kissekatt på en bänk och tittar ut. (Om man tittar ordentligt så ser man kattens öron i fönstrets vänstra nederkant). Brevid bänken är en stor kruka med rosor i och man ser att kissekatten har varit där och lekt lite för det ligger några rosblad spridda över golvet. :)

På den andra sidan av uppslaget står en kökssoffa med en golvlampa brevid och över soffan hänger en tavla (som man ser en liten del av under gardinen) där det står Grattis.

Tyvärr så ser kortet ganska platt ut på fotot men i verkligheten är det uppbyggt i olika nivåer och känns väldigt 3-dimensionellt.



Tillägg: tyvärr har jag ingen bild på insidan och kortet är redan i min mammas ägo men jag ska försöka komma ihåg att fota nästa gång jag hälsar på.

10 kommentarer:

  1. Jag bara totalt älskar det där kortet. Jag har ju dessutom fått se det "nästanfärdigt" live.

    SvaraRadera
  2. men får vi inte se insidan?? O_o

    SvaraRadera
  3. Vet inte vad jag ska lovorda mest LOn i inlägget nedan eller detta kort, båda är fantastiska.Skulle aldrig kunna gissa att det är din första LO den är supersnygg.
    Kortet är bara hur läckert som helst, skulle gärna vilja se insidan om du har lust att fota och visa. Jättefina saker båda två.

    SvaraRadera
  4. Jösses vilket kort!! Så snyggt!

    SvaraRadera
  5. Grymt kort!

    /M:s H

    SvaraRadera
  6. Oj, vilket himla snyggt kort!! :D Du får gärna lägga upp en bild av insidan också, även det låter jättesnyggt. Jag kommer kanske CASE:a dig någon gång, om det är OK?

    SvaraRadera
  7. Gosh va coolt. Me like it a lot. Så snyggt och hemtrevligt.

    SvaraRadera
  8. Men så underbart häftigt! ♥

    SvaraRadera
  9. Shit, vad snyggt det blev!!!!!!!!

    För alla andra som inte har sett det 'live': det är helt otroligt häftigt att hålla i det och se den 3-dimensionella effekter på riktigt. Och strukturen på ytorna är enormt läcker och verklighetstrogen. Det mest imponerande kortet jag någonsin har sett.

    SvaraRadera