onsdag 21 oktober 2009

En lista. Som är lång. Och ganska ointressant.

Hur gammal är du om fem år? Fem år äldre. ;)
Vem var den senaste du träffade? Maken.
Hur lång är du? 176 cm.ö.h.
Vilken var den senaste film du sett? The Wrestler, bra men sorglig.
Vem ringde du senast? Mamma.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Minns inte, SMS:ar inte så ofta.
Vad är dagens planer? Tvätta.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
När såg du senast din mamma? Den 11 oktober, på hennes födelsedag.
Vilken ögonfärg har du? Brungröna.
När vaknade du idag? Kunde inte sova inatt så tekniskt sett har jag inte vaknat alls idag.
Har du någon gång hittat en katt? Näe.
Vilken är din favoritplats? Mitt hem.
Vilken plats föredrar du minst? Svårt, men alla ställen med mycket folk...
Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning faktiskt, men troligtvis hemma, var det nu är just då.
Vad skrämde dig som barn? Jultomten.
Vem fick dig att skratta senast? Maken, varje dag. ♥
Är du för ung för att äga vinylskivor? *gapskratt* Eeeh, näää!
Har du stationär eller bärbar dator? Stationär. Vill ha bärbar!
Sover du med eller utan kläder på dig? För det mesta utan.
Hur många kuddar har du i sängen? En.
Har du någon gång spytt på fyllan? Jorå, det har väl hänt men det var lääänge sen.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota eller barfota i skor. Inte strumpor!
Är du social? Ibland...
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s Chocolate Fudge Brownie.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Svimma. Jag lovar.
Tycker du om kinamat? Jo det gör jag väl.
Tycker du om kaffe? You bet.
Vad dricker du till frukost? Kaffe såklart och vatten.
Sover du på någon särskild sida? Nä, det varierar.
Kan du spela poker? Räknas klädpoker?
Tycker du om att mysa? Yes, me like!
Är du en beroendemänniska? Ja det är jag, på många sätt.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag hade en kollega för länge sen som jag delade födelsedag med, vi var dessutom födda samma år. Sen känner jag till att Carola och Babsan (Lars-Åke Wilhelmsson) är födda samma dag som mig.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite skoltyska. Sen har jag läst både spanska och italienska men det mesta är borta.
Har du någonsin åkt ambulans? Nope. *peppar peppar*
Föredrar du havet eller en pool? Havet.
Vad spenderar du helst pengar på? Pyssel, familjen och hemmet.
Äger du dyra smycken? Inte direkt dyra men värdefulla på många andra sätt.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? En ostmacka.
Välj ett ärr på din kropp? Ett trist ärr på högra handleden som kommer från två operationer och ingenting annat (oj vad många gånger jag har fått förklara det).
Vad har du för ringsignal? Nån melodislinga bara, ingen aning vad det är. På min gamla mobil hade jag "Den gode, den onde, den fule" men den funkar inte på den nya. Buhu!
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ett par skor.
Flirtar du mycket? Ha ha, näe!
Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i köket.
Kan du byta olja på bilen? Nope. Äger ingen bil, vi hyr bara på sommaren.
Har du fått fortkörningsböter? På cykeln då eller?
Vilken var den senaste bok du läste? Snömannen - Jo Nesbø.
Läser du dagstidningen? Nope.
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, inte veckotidning i ordets bemärkelse. Dock prenumererar jag på Allt i Hemmet och Craft Stamper.
Dansar du i bilen? Ja absolut! Eller dansa och dansa, jag diggar iallafall.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio Lidingö.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En kortskiss.
När var du i kyrkan senast? På makens kusins begravning för ett par år sen.
Vad ska du göra nu? Sova tror jag.


Listan är hittad hos Inkan!

1 kommentar:

  1. Underbart att få fatt i dig igen.
    Har ju tappat bort alla dina kontaktuppgifter. :-(
    MEN, när mitt liv inte är i 180 så ska vi ha en dejt och snacka i massor.
    Puzz och Kram
    OCH, det är dax för dig att komma till mig. Men vi kollar av hur du mår.
    Många Kramar igen

    SvaraRadera