torsdag 10 september 2009

Tack!

Tusen och åter tusen tack för all uppvaktning på min födelsedag! ♥
Familj och vänner, släkt och bekanta, forumvänner och pysselkamrater, nära och kära - ni gjorde min dag. (Eller snarare fyra dagar på raken).

Nu till helgen blir det sista vändan med några fler vänner som kommer men sen ska jag nog inte "kalasa" på länge, det tar på krafterna och jag är ju gammal och orkeslös nu. *skratt*

I morse när jag vaknade kändes det som om förkylningsbacillen slagit till men nu till kvällen, när jag sovit halva dagen, känns det bättre. Jag tror att det är full fart och lite sömn den senaste veckan som gjort sitt bara. *peppar peppar*

Än en gång tusen tack till alla, bilder kommer så småningom.

2 kommentarer:

  1. Väntar på bilder ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt, vi ses i morgon hjärtat! Puss L&D

    SvaraRadera