onsdag 30 september 2009

ProMarker-ställ.

Jag väntar på 23 av de nya ProMarkerfärgerna och kommer därmed, tyvärr, att växa ur min gamla egensnickrade förvaring. Så nu har jag tackat av min gamla trotjänare för snart två års härligt samarbete och har återigen begett mig ut på jakt efter den ultimata ProMarkerförvaringen.

Döm om min förvåning när jag bara efter ett par dagars brainstorming och sökande sprang på en länk på "mitt" forum. Länken gick till en amerikansk blogg, och DÄR fanns den, förvaringen som jag hela tiden letat efter (men inte visste om). Till råga på allt är den billig och finns att köpa på... IKEA av alla ställen! *skratt*

Första bilden visar den färdiga ProMarkerförvaringen från bloggen "Passion for ProMarker" och bild nr. 2 är DVD-stället "Boalt" från IKEA, 79kr, som förvaringen är gjord av.

IKEA, here I come!!! :))



Som avdelare, i den färdiga ProMarkerförvaringen, är det 14 tomma DVD-fodral med en hemmagjord färgkarta fastsatt på ryggen. Visst är den helt underbar!!!

5 kommentarer:

  1. WOW LYSANDE där satt den ett måste

    / Puh

    SvaraRadera
  2. Jag ska till IKEA!!! Super bra idé
    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Åhhhh de tär vad jag med letat efter, lovely. Ikea var det. Tack för tipset.

    SvaraRadera
  4. Fasen va underbart. Skitläckert, praktiskt och överskådligt. Inspirerande med alla färger. Åsså ett överkomligt pris. Det gillar vi. :)

    SvaraRadera
  5. Helt otroligt! Vilken smart lösning! Måste genast till IKEA :-)

    SvaraRadera