tisdag 1 september 2009

Månadens mål - september.

Månadens mål - september:

  • Två höstkort.
  • Kort till försäljning.
  • Sortera mina spillpapper.
  • Få upp min tavellist.
  • Organisera mina klossmonterade stämplar.
  • Spika ihop en minibyrå.
  • Div. kort.
  • Tack-kort

Långsiktiga mål:

  • Stämpelorganisering.
  • Bandorganisering.


Månadens mål - augusti:

  • 12 Inbjudningskort. Check
  • 3 KAOS-kort. Check + 3 till
  • Massor av kort (till försäljning). Några iallafall, check
  • Ett födelsedagskort. Check
  • Få upp min tavellist. Nope
  • Organisera klossmonterade stämplar. Nope
  • Ett jubileumskort. Check
  • Några beställningskort. Check
  • Kort till kortliftkedja. Check
  • Två adresskort. Check

Långsiktiga mål:

  • Stämpelorganiseringen fortsätter... Inget gjort denna månad
  • Bandorganiseringen fortsätter... Inget gjort denna månad

1 kommentar:

  1. Du är otäckt effektiv ser jag. Det är bra!

    Jag vågar själv inte göra såna där listor för shit va jag kommer att glömma att titta efter och uppdatera. Istället får jag ta saker som de kommer. Å ibland är jag sjukt effektiv.

    Har du några bra tips om hur du tänkt organisera tex band, stämplar, klossmonterade stämplar och spillpapper. Jag har mina band i burkar efter färg. Spillpappren ligger i en dragspelsmapp efter färg. Stämplar är ett enda kaos och jag kommer fasen aldrig på hur jag ska organisera dem. För de går inte att sortera efter mitt favoritsystem - färg. ;)

    SvaraRadera