onsdag 16 september 2009

Dagens Dolores.

Dagens:

Humör: Visset...
Gjort: Druckit kaffe, läst tidningen, skrotat runt bara.
Planer: Inga alls.
Titta på: Idol.
Musik: Ingen, ikväll; se ovan.
Läsning: Har inte läst på ett tag, är inne i en korsordsperiod just nu.
Mat: Inget än så länge, ikväll blir det sprödbakad torsk med remouladsås.
Dryck: Kaffe, Classic såklart. :)
Bästa: Maken och Spencer.
Sämsta: Att jag är frusen och dunderförkyld / vägarbete utanför fönstret.
Katt: Sover i sitt klätterträd.
Väder: Grått och lite blåsigt men inte så kallt.
Pyssel: Om jag orkar, kort till DT-ansökan.
Outfit: Svarta tights och lååångtröja.

1 kommentar:

  1. Jag hade en period här förut också som jag läste en massa. Så skönt att läsa skönlitteratur istället för facklitteratur. På några veckor plöjde jag igen en massa böcker och myste. Dock insåg jag att det tog alldeles för mycket energi för jag fastnade i dem. :) Just nu har jag uppehåll.

    SvaraRadera