fredag 21 augusti 2009

Scent My Card.

Jag skrev om "Scent My Card" i mitt förrförra inlägg här på bloggen, och nu har jag och Malin lagt en order på några dofter.

Mitt val blev Brownie (ääälskar choklad och var "tvungen" att ta en sådan doft), Cinnamon (för att ha till julkorten, tänk att öppna kuvertet och dra fram kortet samtidigt som en doft av kanel virvlar upp) och till sist Strawberry (användbar doft till många olika sorters kort som tex blomsterkort, födelsedagskort mm).

Nu är jag så extremt taggad att prova dessa så jag håller på att gå åt! Kan knappt bärga mig!


Makens kommentar ang. mina doftval: -Synd att det inte finns en doft som heter "Wet Dog", den hade jag köpt.
_______________________________________

Fick en hint om att jag skulle uppdatera önskelistan inför min födelsedag och kan nu meddela att det är gjort! *skratt*

5 kommentarer:

  1. Ohhhh... Just kanel till julen gick jag igång på!!!!

    SvaraRadera
  2. Säger som Babsan: kanel till julkorten hade inte varit dumt....Du får rapportera sen vad du tycker om dem!

    SvaraRadera
  3. synd att du inte frågade mig innan om jag med ville beställa
    / Mia

    SvaraRadera
  4. Hahha, jag älskar Björn kommentar ;-)

    Jag hade satsat på grön äpple eller vanilj/honug. Min bästa dofter.
    puss
    Lina

    SvaraRadera
  5. Åh - Linas doftval ska jag köpa nästa gång! De låter verkligen fantastiska!!!
    /M

    SvaraRadera