lördag 8 augusti 2009

Månadens mål - augusti.

Har slarvat med månadens mål under sommaren, men här kommer "Månadens mål - augusti":

  • 12 Inbjudningskort.
  • 3 KAOS-kort.
  • Massor av kort (till försäljning).
  • Ett födelsedagskort.
  • Få upp min tavellist.
  • Organisera klossmonterade stämplar.
  • Ett jubileumskort.
  • Några beställningskort.
  • Kort till kortliftkedja.
  • Två adresskort.

Långsiktiga mål:

  • Stämpelorganiseringen fortsätter...
  • Bandorganiseringen fortsätter...

Ständigt återkommande mål:

  • Städa (röja) och organisera pysselplatsen.

2 kommentarer:

  1. Jissus Amanda! :-o
    Jag blir alldeles matt när jag läaser din lista! Men det är härligt att du har inspirationen till det. :-)

    SvaraRadera
  2. Hmmm... undrar om jag ska våga mig på att sätta upp mål. Min tavellist är uppe i alla fall, och full. Behöver en till *hihi*

    SvaraRadera