lördag 4 juli 2009

Semester!

I morgon styr vi kosan till underbara Hälsingland! Det innebär att jag tar "ledigt" från bloggen ett tag framöver eftersom min datortid (och tillgång till dator över huvud taget) kommer att vara mycket begränsad.

Istället kommer jag att ägna mig åt att bada, grilla, gå på loppisar, shoppa pyssel och bara ta det lugnt och umgås med maken. Jag kan tänka mig betydligt värre saker än så! *skratt*

Avslutar med att önska er alla en trevlig semester och en härlig sommar!

2 kommentarer:

  1. Aaah va härligt det låter. *smått avis* Att besöka loppisar skulle jag vilja ägna minst en dag till, men det går inte för tillfället eftersom jag börjat jobba igen... Smart att arbeta när alla andra har semester...

    Dock var det som sagt härligt i Borlänge. "Borlänge är bäst" stämmer verkligen i det här fallet. ;) Å sanering ja. Det var välbehövligt. Lite skit är säkert kvar, men det får vi leva med...

    Vad som sedan finns i mina hemtrakter? Ojoj. Jag? Eller är det någe speciellt du är på jakt efter? Kitschigt rockigt och pinupmässigt eller?

    SvaraRadera
  2. Hade skrivit ett långt inlägg med cyberrymden åt upp det så nu önskar jag er en underbar semester, njut att ledighet tillsammans med maken.

    SvaraRadera