onsdag 1 juli 2009

Bättre dag idag.

I dag har jag mått mycket bättre, tack och lov. På dagen tog jag det lugnt och kopplade av med lite pyssel och babbel med Marie, på kvällen blev det bara softa i soffan framför TV:n. Maken säger att de senaste dagarna på jobbet gått sååå långsamt, men visst brukar de alltid göra det precis innan man ska på semester?!

I morgon ska jag tvätta några maskiner, skriva några att-göra-listor och rota fram saker som ska packas ner. Måste leta upp Spencers veterinärpapper också ifall olyckan skulle vara framme medan vi är borta. Spencer ska vara hos mina föräldrar när vi är bortresta, han älskar att vara där och han blir så bortskämd och väl omhändertagen så jag brukar säga att han är på spa. :)
Kommer att sakna den "lilla korven" såklart, det gör jag alltid. Jag brukar t.om fälla en liten tår när vi åker, lite blödig är jag nog!

Ta det lugnt i värmen! Åh vad jag längtar efter att bada... snart så.

1 kommentar:

  1. Härliga nyhter!! Vi går på sem på måndag, eller sambon gör, jag jobbar mina 25 % ändå
    Kramar

    SvaraRadera