måndag 20 juli 2009

Äntligen hemma del 2!

Nu är vi tillbaka i stan igen! Semestern är inte slut men resorna och kringflackandet är det definitivt. Vi har haft det superbra men jag måste ändå säga - borta bra men hemma bäst. :)
Nu ska det bli skönt att sova i egen säng med egen kudde, ligga på soffan och kolla Sopranos, kela med Spencer som varit på spa (och som jag längtat ihjäl mig efter), sitta och pyssla och bara vara hemma.

Vi har hunnit med en hel del på två veckor, en vecka hos makens föräldrar i Hälsingland och en vecka med min familj både hemma och på landet. Vi har badat, ätit gott, shoppat, varit på loppisar, festat, fyndat, slappat och en massa massa mer. I Sundsvall träffade jag Maxell över en fika (det får vi göra om nästa sommar).

Visar lite av min pysselshopping jag gjort under semestern. Det mesta kommer från Pappershuset, Hudik Hobby och Panduro.

Några papper jag föll för:


Fina papper med rosor och rub-ons:


Böcker!!!


Oj, vad mycket det blev... ;)


Närbild på de klossmonterade stämplarna:
Nuuu ska jag sätta mig ner och pyssla, det kliar verkligen i fingrarna efter två veckors uppehåll. Hoppas att ni alla har/haft en skön semester!
Kram/ Dollan

7 kommentarer:

  1. Vad mycket mumsigt du shoppat!!! Härligt att se dig *kramar*

    SvaraRadera
  2. Gisses vad du har shoppat pyssel!
    Stämpeln med fjärilstexten har jag och älskar. Du vet... jag och fjärilar ;)
    Syns snart!

    SvaraRadera
  3. Oj vilken underbar shopping om man ändå själv hade råd att köpa alla de där underbara böckerna.
    och du... var helt klart värd ett vykort :D

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Wow vilken shopping!!! =D
    Dollarstore fick ett besök också ser jag.....;-)
    själv har jag shoppat rätt bra jag med men inga böcker då....;-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att se nån lika shoppinggalen som jag! Kramar från Linda, Johan och Aivi =)

    SvaraRadera