torsdag 25 juni 2009

Utmärkelse och utmaning.


Jag har fått en utmärkelse av Varma Koftan tillsammans med en utmaning. Tusen tack! ♥
Utmaningen lyder: skriv ner 10 ärliga saker om dig och skicka sen vidare utmärkelsen/utmaningen till en eller flera mottagare.

1. Jag älskar att spela spel; Sims, TP, kortspel, Singstar, kubb osv. You name it!
2. Min första kärlek var en tyghund vid namn Korven-Knorven.
3. Jag saknar min mormor och morfar varje dag.
4. Jag är inte hel utan min man. Han är mitt livs stora kärlek. ♥
5. Jag hatar att diska.
6. Jag kan inte få barn, därför är vår katt Spencer min bebis.
7. Jag ääälskar glass; mjukglass med noisettesås och Ben & Jerry.
8. Jag gillar nästan all musik.
9. Jag vurmar för Italien och har t.o.m pluggat italienska.
10. Jag och maken har en hemlig vik där vi brukar bada på semestern varje sommar. Förra året hade vi inga badkläder med så vi näckade, oj vad vi fnissade. :D

Skickar vidare till: kommer senare.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt och lite sorgset att läsa dina sanningar. Att fnittra är bra för själen så näcka mera :o))
    Kramar Henrietta

    SvaraRadera
  2. hej! kul att du ville ta emot denna award och utmaning... sanningar är inte alltid roliga, men man lär sig om människor, och att alla har nåt att kämpa med/mot...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Va skoj.

    Spel var det för länge sedan jag spelade. Men så vet jag hur jag kan snöa in på dem med och därför undviker jag. :) Min första kärlek ominns jag... tror jag... Dock vet jag bestämt vem som är min Kärlek med stort K och det räcker långt. Nakenbad är bara helt rätt. Mer sånt!

    Annars håller jag med Henrietta om att det var lite sorgligt med andra punkter, men samtidigt är de också en del av dig och gör den till den du är. Det kan aldrig vara fel tycker jag.

    SvaraRadera