tisdag 2 juni 2009

Organiserings-utmaning del 13.

Del 13 - Swappar och hemmagjort

Nu är det dags att organisera dina swappbidrag och ditt handgjorda material så att du kan hitta dem när du vill ha tag på dem.
Tänk igenom, berätta, spåna och fundera!



Swappar jag oftast brukar vara med i är följande:
Adresser, skisser, ATCer.
Swappar jag varit med i vid enstaka/några tillfällen:
Bokmärken, kort-kit, övriga-som-jag-inte-minns-just-nu-swappar. :)

Adresser och skisser förvarar jag i varsin liten låda sorterade på nick. Alla de övriga enstaka swapparna jag varit med i är också samlade i en liten låda. ATCerna har jag inte kommit på något system för ännu.

Kort som är gjorda till tex tävlingar och som jag inte skickat till någon sparar jag i ett 6x6-album.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar