onsdag 10 juni 2009

Operation "Pimp my pysselplats".

Jösses, jag är helt slut! Men nu är IKEA-besöket avklarat iallafall, tack och lov.

Shoppade en hel del förvaring till mitt pyssel, både sånt som jag skrivit på inköpslistan och lite sånt som kallas impulsköp. Några av sakerna jag ville ha fanns såklart inte så det vara bara att tänka om och försöka hitta något annat alternativ.

Köpte lite sängkläder och vanliga dricksglas när jag ändå var i farten. Tänk att det alltid blir så på IKEA, att man kommer hem med mer än man tänkt sig... I wonder why? :)

Dessutom fick jag ett sånt här härligt rött kakfat av lilla pappsen, visst är det fint? Det kommer från Rusta och kostar bara 99 bagis. Blir perfekt på pysselbordet för det är där jag tänkte ha den, fylld med stansar och en massa gott och blandat.



På lördag ska vi möblera om, flytta hyllor och fixa och greja. Sen kan jag äntligen börja organisera min nya fina arbetsplats. Det blir väl till att börja röja, rota, rensa och packa nu då! *pust*

4 kommentarer:

  1. Ojsan. Finns de i rött med? Så snyggt. Det är så jag nästan hör rocknroll i bakgrunden när jag ser det röda. Passande va? ;)

    SvaraRadera
  2. *spännande*
    Sitter och väntar på resultatet.

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning på resultatet!

    SvaraRadera
  4. Åhå! Undrar om de finns på "mitt" Rusta oxå? *lurar ut hur jag ska övertyga familjen om att en tur till Rusta är ett MÅSTE imorgon*

    SvaraRadera