lördag 20 juni 2009

Färdig!!! (Nästan iallafall).

Wohooo, jag är klar! Eller nja, inte riktigt, men så gott som iallafall. :)
Finns lite grejjer kvar att göra som tex att snickra klart minibyrån till vänster på skrivbordet, borra upp tavellisten som jag bara skruvat fast tillfälligt (därav att den lutar så att man inte kan ställa något upprätt där ännu). Men i det stora hela så är det klart och det är sååå skönt.

Så här blev min hörna!



Mycket förvaring blev det!



Blev supernöjd med stången på väggen. Tavellisten lutar framåt eftersom den inte sitter fast ordentligt i väggen ännu. Tanken är att mina klossmonterade stämplar ska stå där så småningom.



Kakfatet är jag också supernöjd med, nu har jag småsaker inom räckhåll. Perfekt!
Underst är små stämpeldynor, chalks, pearlmakers osv. På mittersta våningen ligger de mest använda stansarna och överst är det dubbelhäftande tejp, gluedots, 3D-kuddar osv.



Blommor förvarar jag så här!



Och så här!



Nu vet ni vad jag ska göra resten av helgen va? Exakt, pyssla!!! *skratt*

11 kommentarer:

  1. Tjoho vad fint det blev. Hurra för IKEA och deras fantastiska förvaringar. Stången på väggen blev ju toppenbra förvaring, nu ser du ju vad du har för något.

    SvaraRadera
  2. OJ, vad avundsjuk jag blev nu... Du har en underbar pysselplats, det går ju inte att låta bli att bli inspirerad där!

    SvaraRadera
  3. Underbart!! Så fint du fått det. Är det verkligen hörnet av ett rum? Det ser så stort ut!
    Kram på dig vännen :o)

    SvaraRadera
  4. Vart tog sängen vägen?

    Är du hemma mellan 6 juli o 28 så kommer jag och Emma då!
    Vad fint et blir och vad Spencer får myket plats på bordet nu:) stoooooooooooooor kram Mia

    SvaraRadera
  5. Men så härligt och inspirerande du har fått det. Jag saknar bara en sak... stolen som det står Martha på;)

    SvaraRadera
  6. Hej hjärtat, superfint har du! Vart så avis när jag var o gluttade i helgen. kram kram Lina-Britta

    SvaraRadera
  7. Vad bra det blev! Önskar jag hade ett extrarum som jag kunde göra om... blir ganska tajt på min hörna i vardaxrummet... Jag följer din blogg och tycker om det du gör, så jag vill ge dig en award som du kan hämta på blog: varmakoftan.blogspot.com =)

    SvaraRadera
  8. Men va läckert. Jag gillar ordningen som ändå har en visst skimmer av kaos över sig. Den dagen min son är stor nog ska jag fasen bygga mig en cool enorm scrapplats. Innan dess är det ingen idé...

    SvaraRadera
  9. Wow, vilken drömhörna!:D Snyggt fixat!:)

    SvaraRadera
  10. jättefint måå ja säga! ska försöka fixa iordning en pyssel hörna nu i veckan....tänkte fråga dej va du får tag i alla fina små rosor å blommor å sånt?
    tacksam för svar! kram

    SvaraRadera
  11. Tack Anna!
    Måste ju säga att min pysselhörna inte alls ser ut så där numera. Sakerna har liksom förökat sig och det svämmar över till både höger som vänster. Nu är det en ny omorganisering på G så kolla in här om ett par veckor så får vi se vad som hänt.

    Blommorna köper jag hos Wild Orchid Crafts, de är billiga och snabba på att skicka. Dessutom kan man se hur mycket allt kostar i svenska kronor, man klickar bara i en ruta att man vill att priserna ska visas i SEK.
    Här kommer länken: http://www.wildorchidcrafts.com

    Kram / Dolores

    SvaraRadera