måndag 29 juni 2009

Bråda dagar.

På söndag åker vi på semester och det ska bli så skönt att komma iväg. Det är massor som måste fixas innan vi sticker men vad händer då? Jo, jag blir sjuk! *valfria svordomar* Hur kul är det på en skala att ligga hemma och må piss när solen steker utomhus och att-göra-listan är hur lång som helst?!
Inget att göra något åt, jag vet. Får väl koncentrera mig på att friskna till i ett par dagar och sen ta itu med allt som ska göras. På semester ska jag banne mig och jag ska vara frisk!

Sen surar jag lite över att jag, när jag rensade klädkammaren för ett tag sen, slängde min gamla fotbads-"hink". Är det något jag mest av allt jag vill göra just nu så är det att ta ett svalkande fotbad! *skriver upp ett nytt på min inköpslista*

1 kommentar:

  1. Krya på dig gumman! Hoppas att semstern blir toppen.
    Kram

    SvaraRadera