söndag 31 maj 2009

Härlig helg!

Vilken otroligt fin helg jag har haft!

I går, lördag, var jag på pysselträff hela dagen lång. Inlägget nedan (som jag skrev dagen innan träffen) beskriver ganska bra hur träffen blev, jag måste vara "psychic" eller nåt! *skratt*
Kort sagt, det blev en massa shopping, fika, kramar, skratt och babbel. Och så blev det lite pyssel också, med betoning på lite. :)

Tusen tack alla raringar som gjorde dagen så bra! ♥
Massor av tack och varma kramar till Stina för skjuts och för albumet! ♥
Och tack för RAK Malin, Maria och Lina! ♥

Idag, söndag, är det mors dag. Grattis mamma och svärmor!
Min katt Spencer och min make lovade mig en "mattes dag-present" så jag fick beställa mig en "Papermania Mini Accessory Craft Tote"!

Den är sååå fin, svart med små, små vita prickar. Jag älskar prickar! Helst vill jag ha den redan igår! *skratt*

2 kommentarer:

  1. Visst är det underbart när det blir som tänkt! Låter som om du haft en underbar helg!
    Kramar Henrietta

    SvaraRadera