tisdag 28 april 2009

ATC - Artist Trading Card.

Jag har medvetet försökt hålla mig undan ATC-swappar eftersom jag alltid tycks ha så himla mycket på G (även om det aldrig blir något gjort kan tyckas). MEN. Nu kan jag inte hålla mig längre, det verkar ju så roligt och dessutom blir det en utmaning att jobba i formatet 2,5" x 3,5" (inches). Och det är kanske det jag behöver, just utmaningen alltså. Som den omåttligt populära frasen "think outside the box". Fast i det är fallet är det ju mer "think inside the box", en väldigt liten box dessutom. *skratt*

Har Du någon bra länk med ATC-inspiration eller har Du gjort ATC:er och vill visa dem för mig, lämna gärna en kommentar med en länk så lägger jag till länken här nedanför.

Tack Alien - B-muse


ATC - Artist Trading Card.
Små kort i storleken 2,5" x 3,5" (6,35 x 8,89 cm, som ett spelkort ungefär) som man dekorerar i bestämt tema och som man slutligen byter med varandra i s.k. swappar.

1 kommentar: