fredag 20 mars 2009

Å andra sidan - att packa inför pysselträff.

I morgon är det dags för pysselträff igen och jag har absolut ingen aning om vad jag ska packa ner. Jag kan ju i och för sig packa ner så mycket som möjligt så att jag kan bestämma mig när jag är på plats, jag menar jag har ju skjuts och allt så jag slipper iallafall att släpa. *skratt* Å andra sidan så är det sååå jobbigt att packa upp när man kommit hem.

Dessutom är det LC-mässan och jag hade tänkt att shoppa en del, så det måste finnas lite plats kvar i pysselväskan när jag är färdigpackad. Det bästa vore ju om jag kunde bestämma mig för vad jag ska göra i förväg och bara ta med saker som behövs till det. Å andra sidan är det lite trist ifall jag tröttnar på det jag gör och vill påbörja något annat istället - då har jag ju inte något annat med mig.

Eller så gör jag i ordning små blandade "kit" som jag packar ner. Å andra sidan så gillar jag inte att planera i förväg vad som ska vara på mina alster, det kan ändra sig hundra gånger under skaparprocessen.

Nä, nu har jag bestämt mig, jag packar en stor packning. Hellre bära lite tungt men ändå ha större valmöjligheter när jag skapar, än att känna mig begränsad och irriterad på att jag kunde ha packat ner liiite till...

3 kommentarer:

  1. * ler igenkännande åt packhysterin man gärna drabbas av kvällen innan en pysselträff...va ska man ha med...men tänk om jag vill ha den...eller den... * :)

    SvaraRadera
  2. Hopppas att du har det trevligt imorgon på träffen!!

    SvaraRadera
  3. Hej Goding, Hoppas du får superkul i morgon! Hade gärna varit där, men ja ska ju jobba...
    puss på dig

    SvaraRadera